Kumpusen kylällä toimii aktiivinen kyläyhdistys. Toiminnan monipuolisuuden lisäämiseksi uusia kyläläisiä kaivataan aina mukaan. Jos olet kiinnostunut parantamaan asuinympäristösi viihtyisyyttä, ota rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin.

Kumpusen kyläyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidettiin 22.2.2022. Kyläyhdistyksemme hallituksen jäseninä toimivat vuonna 2022 puheenjohtaja Leena Moilanen, Ville Heikkinen, Heidi Katainen, Petra Krogerus, Ritva Luomi, Esa Pirskanen, Katri Moilanen ja Sanna Repo-Halkosaari.

Ideoita yhteisiin tapahtumiin voivat ehdottaa myös kyläläiset. Tehkäämme kylästämme vieläkin parempi paikka asua ja elää! Kumpusen kyläyhdistys järjestää toimintaa kyläläisille, johon kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Kyläyhdistyksen vapaaehtoinen kannatusmaksu:

Kyläyhdistyksen toiminnan tukemiseksi voi maksaa kannatusmaksua 10 €/vuosi. Kertyneitä varoja käytetään yhteisten tapahtumien järjestämiseen. Maksamisessa tarvittavat tiedot ovat: Kumpusen kyläyhdistys ry, Pohjois-Savon Osuuspankki, FI95 5608 8820 0525 28, Viesti: Kannatusmaksu ja kannattajajäsenen etu- ja sukunimi.